fredag, oktober 12, 2007

Trollet73´s synvinkel : Karpaltunnel Operation

Helge: Hittade denna personliga blog som beskriver vilka vardagliga problem man kan ha med karpaltunnelsyndromet. Hur har Trollet73 förkovrat sig?

Någon kommenterade: Godmorgon. Hoppas din operation gick bra. Kram.

Helge: Skrivetav Madeleine 18 september 2006, klockan 13:31


Trollet73´s synvinkel...

Jag skriver om mitt vardagsliv (är gift, har tre barn) och ibland om en o annan världslig sak om lusten faller på.




Trollet73´s synvinkel...: "Hej Känner mig lite stressad idag.

  • Bran tänkte stiga upp redan klockan 6. Jag hörde honom så jag sa åt han att lägga sig en halv timme till åtminstone o det gjorde han :-)

  • Gick ner till tvättstugan vid 7-tiden för att ladda första maskinen tvätt. Hade tänkt att tvätta imorrn men så kom jag på att jag må ju få undan tvätten eftersom jag ska in o operera min högra hand idag.

  • Åkte o hämta Tommy o småttingarna imorrse.
  • Iväg till dagis.

  • Sen till affärn för Tommy skulle handla lite. Det var rea på såna här cykelpumpar som man står på när man pumpar. Jag fick en sån av Tommy eftersom jag har såna problem att pumpa cykeln för hand. Har ju inte myskler att hålla kvar pumpen och pumpa samtidigt. Tack älskling!
  • Sen till OK o pumpa däcket.

  • Sen skjussa hem Tommy.
  • Sen hem o in i tvättstugan. Ladda nästa omgång med tvätt. Fick en hel korg med tvätt av Tommy oxå (bad han plocka ihop igår). Jag brukar ta hans kläder oxå när jag ändå tvättar.
  • Sen iväg o hämta Tommy för att åka o hämta småttingarna. "

Inga kommentarer: